Saturday 15 September 2012

x kusangka ,haha

TAK INGAT LIRIK,YA ALLAH... MALU NYA >.<

Beberapa hari lepas,kelas aku masuk koir secara mendadak,2 hari sebelum masuk koir baru daftar.dah lah  cikgu x ada,nak berlatih pun x dang.ok2.Pada isnin lepas kitorang masuk koir ,nyanyi punya nyanyi bleh pulak x ingat lirik nasib sempat cover.cover punya cover x jadi jugk rase mcm nak nangis je.kawan2 semua ckp 'x menang dah,kalau x masuk kan bagus x jadi macam nie'well aku cepat gemuruh,hati plk x tenang hanya Allah je tahu mcm mana malu nya,aku cepat keluar dewan masuk surau tenang kan hati,acecece masuk surau,korang penah buat ?? *err riak sudahh*kelas sebelah plk duk  ckp 'kelas kitorang yg menang nie'so kitorang redha jelah,,kitorang duk belakang dewan dengan cikgu khb kitorang,aku pun citer lah apa dah jadi,cikgu boleh gelak time tu,Ya Allah,sebenar nye aku pon nak gelak jugk.hehe so cikgu pon nak umum lah sapa yang menang....

Cikgu:okay tempat ketiga dimenangi oleh 1KRK3 

Bdk2 Ikrk3: Yeayyyyyy!!!!

Cikgu:tempat kedua pulak dimenangi olehhh.... 2..... 
aku redah ajelah kalau x menang

Cikgu;2KRK1

Aku:Ya Allah,betul ke ni ,ke cikgu nie nak tipu kitorang ???

Bdk2 plk ape lagi sorak lah,aku pon sorak sama :D haha macam x caya je boleh dpt no 2 walaupun kitorang x ingat lirik well Thanks to Allah sbb bagi kami peluang.. bdk2 kelas sebelah pulak macam x puas hati sbb x menang,ehkitorang pun x jagka lah kitorang boleh menang,werkk ;P.Tulah riak lagi.hahha *errkk jahat aku*
lepas dari tu kitorang berlatih untuk persembahan yg sebenar

( 2krk2 kitorang x nak bermusuhan dengan korang okay :* )


No comments:

Post a Comment