Sunday 30 September 2012

Kaki Ayam

OMG... KAKI AYAM???// NAK MALUKAN AKU KE APA CIKGU NIE?...

4:30 A.M.,Frist time aku update blog pada pagi macam nie,*bangga*Ok2 balik kepada cerita sebenar.

27/09/2012 tarikh keramat yg membuatkan aku membenci kepada cikgu itu 'Ya Allah,astarfirullahhalazim x berkat aku belajar'hari itu kasut aku basah and tapak kasut kat belakang dah cabut so aku mengambil keputusan untuk memakai kasut kain,aku ingat kan cikgu nie nak bagi aku naik kelas rupa2 nya dia rampas kasut..
WHAT THE HELL....anak murid dia bagi plk nak pakai kasut kain,bodoh.PILIH KASIH..
Pengawas pulak bagi borang lain sepatut nya bagi borang salah laku,tiba2 bagi borang aduan murid kalau aku tahu aku ambik aku buat aduan bagi kat PPD.
Seharian aku tanpa kasut cikgu BM buat "spotcet secara mengezut"*mengejut*cikgu panggil aku untuk buat spotcet dkt kls 4 sains,well dapat 2 phone and 2 lagi x dapat nak ambik errrr... 
siap kau pempuan,,,.Cikgu bm panggill aku "org asli" aduhh kesian kat aku hari tu 
Mama nak balikkkkkk........ x nak dtg sekolah :"( 
Masa nak ambik kasut tu nasib cikgu x de kalau x kene denda bayar RM 1 
Alhamdulillah,yg pasti i still hate u cikgu errrr >.<
Bye-bye

No comments:

Post a Comment