Friday 3 February 2012

No Title


Assalamualaikum,sihat?Dah mamam?Alhamdulillah.Kemarin kiter baru balik kem tau tapi hari nie tetap rase letih.

-First day kat sana,kiter jumpalah jurulatih.Fuhhh annoying giler.dlm satu kem tu duduk 2 sekolah.satu sekolah kiter,smk tanjung chat dan sekolah menengah agama tok bachok.sekolah tu mula2 baik lepas tu tunjuk peragai,errr!!(Harap je sekolah agama tapi peragai macam bukan sekolah agama)Tapi mase bertemu lelaki a.k.a jejaka2 tampan ,hikhikhik.

-Second day,pagi2 lagi dah kene kawad.lepas kawad main air,fuyo!terbaik lah masa main air tuh,aku duk dalam air tu relax jer sampai abg tu ckp 'adik,adik tidur ek?'Haha.lepas tuhkite main reapaling (entah betul ke tidak)hehe.mula2 rase nak terkencing lepas lega lah skit apabila dapat turun tu.org yg pegang tali kat bawah tuh annoying giler bahabi aku nak turun tuh dah lar takut di boleh plak tarik2 tali tuh.errr!! mamat annoying -,-

-esok tuh nak balik dah x rase sedih pon nak tinggal kem tuh,rase nak menyesal je pergi kem tuh.Tapi sedih lar jugk sbb nak tinggal jejaka 2 tampan tuh,:(.tapi aku rase aku x pikir pon psl tuh,cuma aku pikir nak balik,dalam otak asyik sebut 'nak balik,nak balik.'hahaha

Akhir kata dari kiter,sory terkasar bahasa tapi betul kate dari kiter baik x payah pegi lar 'kem tangok' tu semua jurulatih2 annoying giler.Wasalam :)

-Much of love: Yuyun ;3

No comments:

Post a Comment