Monday 6 February 2012

Birthday girl ;3



Assalamualaikum reader,sihat?dah mamam?Alhamdulillah!Hari befday bestfriend kiter tau hehe.Name die Roslily Fikri.

Dear lily,sory kalau adew buat salah *Kenyitmata* btw sory lah x dapat nak sambut dengan lily :(.Dayah nak ingat kat lily'be strong dear jgn asyik nak sedih je,kalau kau sedih aku pon jadi nak sedih jugk.benda dah jadi jgn ingat kan lagi,semua yg terjadi pasti adew hikmah nye deh *senyumsikit*.Btw sory banyok2 deh sbb x dei nak luangkan masa dengan mg dan payien,sory sbb x leh jadi bestfriend yg baik :(.Aku nak sangat pok2 kitow jadi mace dulu2 :( *lapairmata*.Aku tahu mesti mg ingat gambar nie,hewhewhew



Auwwww!Rindu aku kow gambar nie,rindu ko pok2 mg.Aku harap sangat2 dpt jadi ginie mula :) btw Happy Birthday syg.*Lapairmata*HAHA :P

**Yuyun**

No comments:

Post a Comment