Thursday 9 August 2012

RINDU


Hye,Assalamualaikum reader,you all sihat,i rindu lah kat you all,haha ber-i,you plk aku ni ,lama dah x update blog dkt 7 bulan lah jgk ( '_' wuuu rindu ),apasal?/ homework bnyk lah ,aku pulak jenis pemalas haha

Hari ni berapa ramadan dah?tak silap kite aku 21 kan ?? x tahu btl ke x  korang cek lah sendiri..'tahun nie tema ape ek utk raya? pening kepala hotak aku pikir pasal benda nie yg pasti baju raya aku  ikut baju raya Boy aku tau :)cakap pasal boy *angkat kening rindu pulak kat boy haha,dah 1 bulan kau x text aku(slh aku jgk mls top4)

So today aku decided nk continue posting something dlm aku blog since I am free most of the time. Okay, CORRECTION : ALL the timeeee. Heee.... Sebenarnye aku B.O.S.A.N ,bosan.......... *terikut citer tadi lah ni errr -.- ok2 aku dah keluar topik.aku sebenarnye bosan lah ,bosan dgn Fb,Twitter *x pandai maen tu yg bosan :D well skrg tengah berjinak2 dengan twitter.AKU SEBENAR NYE RINDU **************** [NOT IN SERVIS]  
haha bodoh lah ,sebenarnye rindu kat kawan2 sklh lama dulu :'( rindu kat lily,fizah,,sarah,izzah teacher2 n all bdk2 kat Sk Islah,rindu mainan yg aku pernah main dulu zaman dulu,skrg payah nk main.korang penah main tepuk2 kad*angkat tangan tinggi2,wuuu tu lama dah tak main.kalau dulu2 aku champion,kalau bab2 mulut pon bdk2 kat sklh pon klh haha,btw I MISS YOU ALL FU*KING DAMN MUCH :*
Bye2 *Lambai tinggi2
                                                                                                                             **Dayah**

No comments:

Post a Comment